Bli sponsor

Regionens beste utstillingsvindu?

#ÆESTOLT – det stolte støttemerke. Melhus Fotball bruker merket, for klubben, i ulik promotering og på kolleksjonen for alle Melhus Fotball sine spillere.

aeestolt-badge

‘Fotballglede for alle.’

Vår visjon

Melhus Fotball sin visjon er; «Fotballglede for alle».

Visjonen til Melhus kommune er: “Melhus skal være en mangfoldig kommune der det skal være mulig å være modig.” Dette ønsker klubben å ta på alvor gjennom:

Fokus:
• Heie på hverandre
• Optimisme
• Stolte av hverandre
• Gi, uten å forvente noe tilbake

Arbeidsmetoder:
• Oppmuntring
• Tillit
• Gi ros og anerkjennelse
• Stille opp for hverandre
• Sport, lek og tilstedeværelse
• Ingen er perfekt – det er ‘lov’ å gjøre feil

Lagene er vinnere

Nå trenger du ikke å selge loddbøker og dopapir for å få inn penger til lagskassen. Med #ÆESTOLT sponsor-konseptet har lagene i Melhus Fotball nå fått en unik mulighet til å tjene penger inn til sin kasse.

Konseptet gir en 30/70 % fordeling – som tilfaller da de enkelte lag som selger en sponsorpakke. Dette fordeles på tre år. Ta kontakt med din trener / lagleder eller noen i styret om du lurer på hvordan du skal gå frem.

#ÆESTOLT ambassadør

• Verdi for din bedrift.
• Bli en del av #ÆESTOLT nettverket.
• Tilgang til klubbens profesjonelle markedsapperat som fotograf, design, markedsmateriell.

Unik profilering

• 1,5 km med arenareklame- plass Gruva stadion
  • Ca. 550 spillere i alderen 6-46 år
  • Ca. 5000 besøkende i uken
  • Synlighet på Melhus Cup med over 5000 besøkende
  • Kjent og verdibasert supporterbrand #ÆESTOLT
  • Nettverksbygging
  • Unik måte å støtte barn og unge

AVTALEPERIODE

Last ned DM og kontrakt

Last ned kontrakt [PDF] Æ E Stolt Sponsor – Melhus Fotball kontrakt

Last ned DM [PDF] Æ E Stolt Sponsor – Melhus Fotball DM

Signerte avtaler leveres til lagleder, som igjen sender begge sider til styret i Melhus Fotball.

* Avtalens varighet er 3 år og gjelder fra signeringsdato og ut tredje avtaleår. Etter dette løper avtalen videre hvert år til den sies opp.

Ta kontakt

Ønsker du skilt på stadion, bli sponsor – eller lurer du på noe? Ikke nøl med å ta kontakt. Send en mail til: marked@melhusfotball.no.