Rekruttering

Melhus Fotball starter opp fotballtilbud i klubben den høsten ungene starter på skolen. Første trening for ny årgang er i overgangen august/september.

Det er sportslig utvalg som tar initiativ til å starte opp ny årgang, og som sørger for at de første treningene blir gjennomført.

Det avholdes foreldremøte for oppstartsårgangen tidlig i september. Her blir det informert om Melhus Fotball, hva vi tilbyr og hva vi forventer av spillere og foresatte.

Trenere, lagledere og økonomiansvarlig for ny årgang rekrutteres fra foreldregruppa til nystartet årgang.  Klubben har egen rekrutterings ansvarlig som følger opp støtteapparatet den første høsten og sørger for at gruppa  kommer godt i gang våren etter. Melhus Fotball skal ha et eget fotballtilbud til jenter og gutter

Se klubbens rekrutteringsplan i underliggende fane