Melhus IL

Vi er en klubb der alle skal få lov å utvikle seg. I Melhus Fotball kan du bli så god du vil. Vi backer deg – men du må gi alt.

Melhus Fotball er en klubbstyrt virksomhet – som en del av hovedlaget Melhus Idrettslag

Lagets første konkurranse, skøyteløp på Loddvatnet i 1898.

Siden 1898

Forankret i idrettslagets unike identitet og historie.

Identitet – forankret i idrettslagets unike identitet og historie. Se rentegningen av den orginale logoen til MIL. Utarbeide orginaler, maler, logoer, farge, font, grafiske elementer, foto, profil etc.

Melhus Idrettslag – ett ‘hus’, ett lag, en klubb – sammen.

Melhus Idrettslag (MIL) har nå fått ny redesignet logo. Ny felles logo for Melhus Idrettslag som nå skal brukes av alle avdelinger. MIL har følgende avdelinger; Allidrett, Dans, Fotball, Håndball, Innebandy, Orientering, Ski, Styrkeløft, Svømming, Trim og Volleyball. Godkjent på styremøte MIL – tirsdag 18. juni 2019. Prosjektet startet i juni 2018, med Dynamis Design https://dynamis.no.

Ta deg tid til å lese Sportsplan Melhus Fotball her.