Dommere

Det er gøy å være dommer!

Melhus Fotball tilhører Trøndelags fotballkrets og med tanke på dommere ønsker vi å tilrettelegge og følge opp for at alle som vil og ønsker kan nå lengst mulig innenfor dommergjerningen.

Dommerregning

Dommerregning sendes som et "Utlegg" i Hoopit. Man må være medlem i gruppen "Dommere Melhus Fotball" får å sende dommerregninger. Er man ikke medlem i gruppen, kan man melde seg inn på klubbens registreringsside:

Innsendelse av utlegg:

Gå til gruppen "Dommere Melhus Fotball" i Hoopit-appen

-Trykk på "+" og velg Utlegg

-Last opp eller ta et random bilde der det står "Last opp kvittering". Utlegg krever at man har kvittering, men for dommerregninger bruker vi ikke kvitteringer i Melhus Fotball.

-"Kategori": Dommerregning

-"Beløp": Etter følgende satser: 5er fotball 150.- 7er fotball 200,- 9er fotball 400,-

-"Utlegg Dato": Når kampen ble spilt

-"Beskrivelse": Hvem som spilte kamp. Feks J13 Melhus - Buvik

-Trykk "Legg til utlegg" (Nytt krav).

-Har man flere dommerregninger kan man trykke på "Legg til utlegg" igjen

-Sjekk så at informasjonen din under "Detaljer" stemmer og trykk "Lever krav"

-Kravet blir sendt til dommeransvarlig for godkjenning. Du vil få beskjed når kravet er godkjent.

-Utbetaling hver fredag

Bli dommer

Ønsker du å bli dommer eller har andre spørsmål ta kontakt med oss.

Sportslig utvalg
Dommeransvarlig i Melhus Fotball