Supporterutstyr

Kle deg opp og hei laget frem til seier.

Her finner du det du trenger av spennende supporterutstyr for å vise din tilhørighet og heie laget frem til seier. Uansett om du er liten eller stor, ung eller gammel #ÆESTOLT.

Vi har det nyeste av supporterutstyr på lager. Alle produkter er offisielt supporterutstyr for Melhus Fotball.

Tjen ekstra til lagkassen

Skal dere på cup, eller ønsker ditt lag å tjene litt ekstra til lagskassen? Hvorfor ikke selge supporterutstyr? Laget kjøper inn et parti som dere selger ut. Del idéen til lagsleder og trenere. En fin måte å få venner, søsken, foreldre og besteforeldre til å støtte opp om lag laget ditt på.

Alle lag får egen klubbpris på alt av supporterutstyr – for salg for laget. Send en epost til oss, så får dere vite mer post@melhusfotball.no. Merk eposten med supporterutstyr og fortell hvilket lag du er, så sender vi deg priser.

Salg i Supportern

Vi har salg av supporterutstyr i Supportern, fotballkiosken vår.

Mandag – Fredag: 17:00 – 20:00 eller til etter pausen når det spilles kamper etter 20:00.

Lørdag – Søndag: Kiosken skal være åpen senest 30 minutter før første kamp og holde åpent til siste kamp er ferdig.

Vi kommer med nettløsning for supporterutstyr her på siden etterhvert.