Partnere

Ingen blir god alene. De som lykkes – går sammen.

Som en frivillighets-, medlems- og foreldredrevet organisasjon – trenger vi hjelp. Derfor er vi glad for alle de tusenvis av dugnadstimer som legges ned av klubbens medlemmer og foreldre/foresatte. Vi ønsker å utvikle klubben. Med aktivitet og rekruttering – for å beholde aktive og frivillige lengst mulig.

Hjelp fra proffene

For å få til dette må vi av og til også ha hjelp fra proffene. Her presenterer vi noen av våre partnere og ambasadører som vi har i klubben. Takk for den innsatsen for de gjør for oss. Vi heier på dere.

Flere legger til her etterhvert. Er det noen vi har glemt her, send oss en mail post@melhusfotball.no.

Nor-Contact

Med nesten 30 års erfaring er Nor-Contact Sport AS en av Norges ledende klubb-butikker, men et et rikt vareutvalg innenfor de fleste områder til lagidretter som fotball, håndball, innebandy, volley-og basketball.

Nor-Contact Sport AS blir betraktet som Trønderlags fotballsenter og har i en årrekke vært i en viktig samarbeidspartner for de største fotballklubbene i byen.

www.ncsport.no og webshopen www.fotballsko.no/melhus-fotball

Dynamis Design

Alle store klubber med respekt for seg selv har et reklamebyrå. Melhus Fotball trenger stadig hjelp til design, logoer, trykksaker, plakater og nettside. Dynamis hjelper oss med dette.

Så, trenger ditt lag hjelp til noe, send en mail til post@dynamis.no.

Dynamis holder til på Melhus og jobber med hele spekteret av tjenester knyttet til design, reklame og medieproduksjon – for små og store, offentlige og private virksomheter i hele Norge. De har en visjon – om å inspirere mennesker og bedrifter til oppdage hvem de er.

www.dynamis.no

Fotograf Eidsmo

Klubben er veldig stolt av å ha sin egen hoff-fotograf. De har tatt de fleste bildene du ser her på nettsiden. Erlend B. Enger fra Fotograf Eidsmo holder til i Melhus sentrum og er en profesjonell som tilbyr fotografering av baby, barn, konfirmanter, bryllup og alt annet som kryper, går eller står helt stille.

De skriver om seg selv; Vi elsker å fotografere og å møte nye spennende mennesker, her skapes nye relasjoner hver dag. Vårt mål er at hver kunde skal få oppfylt sine ønsker og behov, og at ingen ting er gitt på forhånd. Vi tilpasser oss og gir DEG valgmulighetene. Hos oss har vi mennesker som lever og ånder for det de driver med, dette er ikke en jobb men en livsstil.

www.fotografeidsmo.no

Ernestus Skilt og Reklame AS

Rundt om på banene våre har reklameskilt. Klubben er glad for å ha en fast avtale med Skilt og Reklame som gir oss god service og proffe løsninger.

De holder i Vestre Rosten 106A og leverer alt innen profilering, bildekor, skilt, og storformat print.

Ernestus Skilt og Reklame AS

Sircon

Vi jobber med teknologi som har som formål å gjøre deg og dine kunders oppgaver enklere å utføre. Webteknologi gir muligheten til å kommunisere og informere mer effektivt, slik at man kan fokusere på de viktigste oppgaver organisasjonen eller bedriften skal utføre.

Sircon