MØTE FOR DEG SOM VIL GI G98 MELHUS ET FOTBALLTILBUD I 2010

Postet av Melhus IL - Fotball den 9. Jan 2010

MelhusFotball ved undertegnede inviterer til møte i Gruva klubbhus torsdag 14. januar kl 1900.

MelhusFotball ønsker at de som ønsker å engasjere seg i en oppgave rundt G98 sesongen 2010 prioriterer dette møtet. Guttene er avhengige av dere for at de skal få spille organisert fotball iført Melhusdrakter denne sesongen.

Grunnlaget for denne møteinnkallelsen er at spillerne på G98 pr idag står uten kjente tillitsvalgte/lagledelse. Målet for møteinnkallelsen er å skaffe tillitsvalgte til disse viktige oppgavene.
Frist for lagpåmelding i G12 serien er ikke satt enda. G13 og eldre har endelig frist 7. februar.

Slik er det litt travelt. Trenere/lagledere må forpliktes, antall spillere for sesongen bør kartlegges osv

Håper å få se DEG på dette møtet.